Va fan.. nu klippte dom sändningen här :(
Inlägg: 1236283
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Det är inte PPV vi ska skylla på dom räknar emd att matchen starta 16:00 och med en OT hade det funka utmärkt men eftersom den där gubben som inte kunde le skulle hyllas till typ 16:12 så vart hela matchen sen!
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Kattgubben: Nu blev det fotboll på webtv istället. Ingen intervju? :(