1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1236516

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
SR surrade lite med Challe efter matchen, tyckte själv intervjun var intressant därför tipsar jag om den här.

Svarskommentarer

Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
dr-nix:  Challe "Det kanske blir annan pimpling oxå hehehe"

Angående pimpelfisketävlingen dom ska på nästa vecka.

Ojoj nu kommer drevet va i full gång snart, dom skulle väl aldrig dricka starkt? :-P

Redigerad kommentar


Sv: Rögle BK - Timrå IK 2010-02-06
Viktiga poäng idag men vart var energin?, verkar som efter varje urladdning följs av en riktigt usel tillställning och det alltid mot en bottenkonkurrent.

Nu får laget ladda ordentligt för blir det tre pinnar på måndag så kan vi kanske börja snegla på slutspelsstrecket, om inte så blir det en hjärtinfarkt i närheten an omgång 55.

Linkan har värvat (och challe satt ihop) speciellt bra Corso, Sonnie och MPS, de är verkligen några som gillar att lira med kniven på strupen och en lina som står upp när det blåser snålt.

Vad gäller övriga matcher så känns det som Luleå kan ramla ner i tabellen ett par hack och Frölunda blir nog ett slutspelslag trots allt.

För övrigt ska det bli kul o se vilket hål Wennerholm har varit hos Foppa i morgondagens blaska.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.