Inlägg: 1236669
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Minst 2 elgitarrer skall det vara, helst 3 - lyssna på Lynyrd Skynyrd och Molly Hatchet så förstår du!
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Är synth ett instrument? Jag trodde det va en sån där grej som ungarna fick leka med på "musik"lektionerna i skolan.
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Synth forever!!!1
Även om Depeche nuförtiden knappast kan kallas ett synthband...
Även om Depeche nuförtiden knappast kan kallas ett synthband...
Snick snack! Musik ska spelas på riktiga instrument = synthesizers. Inga gitarrer!!!1