mikenomad: Front 242 var bra skit, men jag är helt lost när det gäller nyare synth. :)
Inlägg: 1236672
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Front 242 var kanon. Kommer ihåg att vi såg dem på Pipeline veckan efter Depeche-konserten -86 och t.o.m tyckte det var bättre än DM!
Redigerad kommentar