Inlägg: 1236674
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Självklart, där lär man ligga i lä. -84 och -86 var jag bra baktung efter konserterna, inte samma uppsugningsförmåga i Liberoblöjorna på den tiden...
Det var dock en imponerande räcka DM konserter du räknade upp.
Fanatism är bra så länge den inte är religiös. =o)
Nu väntar jag bara på att Purpleburn ska kika in och förkunna att han såg DM lååååångt innan dig...