1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1237397

Sv: Dödgrävarnas sammankomst
250kg kärlek: Jo trötta såg dom ut, men man kanske ska betänka att dom haft 3 matcher på 6 dagar som sett ut så här:

Först HV borta, och spel med 3 ordinarie backar + 1 forward och en junis, (2-2), sen Rögle borta med 4 ord backar (varav en var skogs ,med ryggkänningar) (2-3), åssa idag då mot ett desperat SSK som dessutom haft vila sen i Torsdags.

Visst borde man ha vunnit med tanke på vad som står på spel, men idag såg det trött ut i både ben och skallar. De fick inte mycket "gratis" (mer än målet förstås).

Svarskommentarer

Sv: Dödgrävarnas sammankomst
erathoo: Tack, bra sammanfattat!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer