Blizzard: Lindbäck skulle väl till NHL??
Inlägg: 1237999
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Nja...skulle och skulle, inget är väl på långa vägar klart i det fallet. Kan nog lika gärna bli Brynäs eller t.o.m ett år till hos oss (även om det sista är lite önsketänkande)