1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1238064

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: He he....och jag gör en pudel och konstaterar att jag också väljer Lindbäck alla dagar i veckan före Backlund. Men jag står fast i att för rätt pengar kan Backlund vara ett godtagbart alternativ. För den odugligförklaring som en del härinne lägger på honom är bara löjlig. Han är en långt bättre målvakt än dessa vill göra gällande och räcker bra långt i ES.

Att han saknar det där sista som 250 beskriver, det kan väl jag också hålla med om. Han är kanske inte den som kliver fram när alla andra sviktar och vinner ett SM-guld åt oss. Men det innebär inte att vi INTE skulle kunna vinna SM-guld med Backlund i målet. För det är jag övertygad om att vi skulle kunna göra med rätt förstärkningar på andra platser också. Så bra och stabil är han...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Aldrig får man vara nöjd.
När vi väl hittar en riktigt bra målvakt så verkar mardrömmarna besannas, aldrig får man vara riktigt glad.

Jag hoppas att detta rykte är fel o att han väljer Timrå även om det inte verkar som det.

Nu blir det till att värva en riktigt bra 1:e keeper oxå till nästa säsong, för Åke är inte en sån, tyvärr.

*Suck*

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer