1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614899 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1238410

Sv: Apropå nånting...
Mackelito: ok . du ser alltså hahl som en offensiv center .. han har väl sina finaste kvaliteer i lite mer defensiva roller .. även fast han gjorde någon mycket bra säsong i timrå rent offensivt . corso tex är en mycket vassare offensiv spelare än hahl . tänk om corso haft en riktig sniper brevid sej .. en pyrre . som hahl hade .. va poäng han hade gjort

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Jag ser Hahl som den ypperligt bra tvåvägscenter han är, de ena utesluter inte det andra så även om Hahl är ÄNNU bättre defensivt så anser jag han bättre för en 1 eller 2 kedja.

Sv: Apropå nånting...
superfalle: Toumas Pihlman

Sv: Apropå nånting...
superfalle: nu kommer ju säkert corso ändå att göra mer poäng än vad hahl någonsin gjorde i timrå ... men man har ju en förmåga att minnas gamla spelare från tider då de går bra för laget som helhet som helt fantastiska .. varför vet jag inte .. på kentas tid .. tänk om vi haft sanny .. bla bla bla

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer