Inlägg: 1238645
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Kunde inte låta bli att engagera mig när jag såg att Perra inte får nåt nytt kontrakt med FBK o ingen härinne reagerar.
Såskoppar!
Annars känns det bra att inte bry sig om Timrå längre. Ruskigt bra!
F.ö så håll dig vaken så att du kan sitta o citera Dagbladet härinne inatt. :)
Såskoppar!
Annars känns det bra att inte bry sig om Timrå längre. Ruskigt bra!
F.ö så håll dig vaken så att du kan sitta o citera Dagbladet härinne inatt. :)
"Vad skönt att inte behöva tänka på eller engagera sig i Timrås problem längre! Nä, nu har man annan idrott att bli förbaskad på. Redan igår kväll så började det.
Den här semestern från Timrå IK anno 09/10 kommer att hålla i sig fram tills nästa säsong 10/11 börjar. Vad skönt o väl mött i höst!
Hahl Bundy Igår kl. 12:30"
- Hahl Bundy e våran drama queen, e våran drama queen, e våran drama queen... :)