1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614965 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1238919

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek:

"Nu leder världens bästa hockeylag mot världens tredje-fjärde hockeynation med 12-0. Jag kan bara konstatera. Det hade kunnat vara värre."

1981 Hockey-Vm i Göteborg.Sverige-Sovjet 1-13.
Guld Sovjet.
Silver Sverige.

Och då pratar vi herrhockey.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ja timråtjejejen frida svedin-thunström även en fd lagkamrat till mig då hon spelade med oss P90 ett tag har ju kanske inte ngn rolig kväll, 12-0 är ju rätt höga siffror och ja man sitter ba o hoppas nån svenska kan köra över nån kanadensare så de blir sportbutik, för Holst åkte ju på en propp utan utvisning så.

Sv: Apropå nånting...
Bissett19:

Jaji, den matchen har man knappast glömt. Och då stod det ändå 0-0 efter den första perioden. Men det var en helt annan tid, en annan värld. Berlinmuren stod lika säker som en käftsmäll i Gärdehov på 90-talet :)

Fy fan, sicken kass liknelse...

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer