1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1239096

Sv: Silly Season 10/11
Per HApps: Hynning är i grunden en bra hockeyspelare..bara hoppas han haft ett mellanår i år...och tar revanch på sig själv nästa säsong..En ny tränare kanske får fart på han...trots att Challe är en grym tränare..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
HillBiliRedNeck: hynning är en sopa som bara drar ner stämmningen i laget

Sv: Silly Season 10/11
HillBiliRedNeck: Håller med. Hynning har en hel del bra egenskaper.

Det man kan hoppas han hittar är ett självförtroende som medger lite mer kyla i avslutande lägen. Han är heller INTE så dålig att jobba hemåt som vissa brukar säga. De gångerna det sett ut så har han inte vart ok i ljumskarna.

Tror på en bra säsong för Hynning =)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.