Mackelito: Cibak skulle kunna vara en skaplig värvning, ekonomiskt sett. Han har inte varit särskilt framgångsrik i Sverige tidigare, men det kan ha andra förklaringar.
Inlägg: 1239243
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Pätr: Ekonomiskt sett? Vad grundar du det på? Vi har Lander och Gabbe så för mig så skulle det iofs inte ens räcka om han var gratis, men det är en annan sak.