Inlägg: 1239337
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Du underskattar nog min känsla för sarksam.
Angående Cibak är jag väl medveten om att han inte är den mest spektakuläre spelaren eller nyförvärvet. Men jag tror ärligt talat att man inte kan förvänta sig att Timrå ska kunna värva särskilt mycket bättre spelare inför kommande säsong. Cibak var bara en flyktig tanke från min sida, baserat på det jag just nämnde. Jag hade inte ens sett efter hur långt hans nuvarande kontrakt var.
Vi släpper det här nu. Det finns ingen anledning att älta.
Angående Cibak är jag väl medveten om att han inte är den mest spektakuläre spelaren eller nyförvärvet. Men jag tror ärligt talat att man inte kan förvänta sig att Timrå ska kunna värva särskilt mycket bättre spelare inför kommande säsong. Cibak var bara en flyktig tanke från min sida, baserat på det jag just nämnde. Jag hade inte ens sett efter hur långt hans nuvarande kontrakt var.
Vi släpper det här nu. Det finns ingen anledning att älta.
Hahls kemi tillsammans med Pyörälä och Pärssinen ser vi aldrig mer i TIK och därmed inte heller någon Hahl.
Dåligt resultat såväl sportsligt som ekonomisk och negativa skriverier om både det ena och det andra i media ger ju inte direkt några plus i kanten när man ska försöka locka spelare utifrån.
Edit: Cibak sitter på kontrakt t o m säs. 10/11.
Redigerad kommentar