Mackelito: Varför inte Pyörälä som ytter och corso som center? Kapanen är nog omöjlig att få hit.
Inlägg: 1239583
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
dunderklumpen: ja pyrrey skulle vara de optimala .. han har ju burit timrå ett par år . så varför inte satsa storpengen på de