1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614912 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1240152

Sv: Apropå nånting...
Modo är såklart den stora vinnaren när Sverige nu spelat klart OS.
Nu får man hem två formtoppade spelare (Foppa o Z-A) till matchen mot
Timrå... Förmodligen satt hela Övik och ondade på Sverige. Det avgjorde till Slovakiens fördel.