1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1240468

Sv: Apropå nånting...
hellge:
Det bästa av allt med årets OS måste väl ändå vara att nr 21 visade för hela världen att han är en skugga av sitt forna jag, det lär ju betyda att han inte spelar i NHL utan han kanske kan göra ett försök även nästa år med att få det där förbannade SM-Guldet med modo.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
TIKbiff: Foppas biljett till detta OS måste vara en present från förbundet för lång och trogen tjänst som en av världens bästa hockeyspelare.

Har svårt att se hur Peter Forsberg lyckats knipa en plats för de insatser han presterat hittils under säsongen. Han har sprattlat till lite några gånger, i övrigt har det mesta handlat om hans trasiga kropp som stöter på patrull gång efter annan. 

Sv: Apropå nånting...
TIKbiff: KHL var ju på honom.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer