1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1240761

Sv: Apropå nånting...
MoDo AIK = Svenska mästare 2010. "Foppa" får sitt efterlängtade SM-guld. Jag är stum av beundran. Sicken jävla kross mot Färjestad. 10-3!!! Jag är stum av beundran inför The Heart Of Hockey som slaktar allt och alla i nuläget. Timrå IK är inte ens en liten f*s i rymden i jämförelse...

Vi är som små apor som klänger lite försynt i träden medan de stora Lejonen från Domsjö dominerar den svenska scenen :(

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Fantastiskt och skitroligt att beskåda denna match! Jag gillar när det emellanåt banar iväg på resultattavlan. 10:an lyste för första gången i vår lya.

Men Modo gjorde inte någon grym match direkt, snarare så att FBK höll i pucken mer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer