1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1240823

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
T T: Så våra matcher:
MoDo (h)
Färjestad (b)
Brynäs (h)
Frölunda (b)
Djurgården (h)
Luleå (b)


Är alltså lättare är SSK:s
Rögle (h)
Frölunda (b)
Skellefteå (h)
Luleå (b)
MoDo (h)
Färjestads (b)


Okej att det skilljer några poäng mellan TIK och SSK och att du menar 3P till så skilljer det fortfarande 6P och då är det "bara" 15p kvar att spela om.

Men lixom hur lätt har vi haft på bortaplan....50% av våra matcher som är kvar är på bortais (9p) och hur lätt har vi haft mot BIF (3p) och DIF (3p).

Dessa matcher är även hemma och vi har svårt för dom...så 3 av 6 matcher borta (9p) plus BIF och DIF (6p) hemma det är 14P...och det finns 18P att spela om........

...Det är inte så lugnt......

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
Blizzard: Vad jag menar är att om vi tar tre måste SSK ta tio och det tror jag inte de fixar.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer