1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1240880

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
Lemmy: Challe tog väl time-out efter att Skellefteå skapat ett rejält tryck i Timrås zon. Det var riktig hönsgård vid tillfället. Jag ser inga konstigheter i det.

Hahl Bundy: Jadu, du är inställd på ingemansland och nöjer dig så. Det finns fler som ställt in sig på det. Då var gårdagens enpoängare en vinst. Däremot tror jag inte att föreningen är nöjd med en poäng. Vi ska till slutspel och väl där ta oss till final. Lite grand läge då att vända lite trender och t.ex. börja vinna på bortais.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2010-02-27
250kg kärlek: Ja, kanske det var så, tyckte det var en ganska bra match av de våra fram till den timeouten dock, förutom att Lindbäck inte var den vägg man blivit bortskämd med då.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer