Inlägg: 1241234
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger:
Tycker det ser riktigt ängsligt ut ibland, måste våga mycket mer över hela plan utan att gå bort sig.
Tycker det ser riktigt ängsligt ut ibland, måste våga mycket mer över hela plan utan att gå bort sig.
Snygg grej av Hynning också, tror nog att modobacken blev lika chockad som man själv där. Rejäle Hynning!
Timrå måste upp ett par snäpp om det här ska sluta lyckligt. Vill se fler skott på mål också. Malek kan sila hur mycket som helst om puckarna börjar vina.