1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614701 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1241234

Sv: Apropå nånting...
Stirrig period. Timrås 'uppspel' lämnar en hel del i övrigt att önska, liksom konstruktiviteten i uppbyggnadsfasen. Hyfsad snurr i anfallszon mellan varven, dock.
Snygg grej av Hynning också, tror nog att modobacken blev lika chockad som man själv där. Rejäle Hynning!

Timrå måste upp ett par snäpp om det här ska sluta lyckligt. Vill se fler skott på mål också. Malek kan sila hur mycket som helst om puckarna börjar vina.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger:
Tycker det ser riktigt ängsligt ut ibland, måste våga mycket mer över hela plan utan att gå bort sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.