MoDo beter sig som dom arslen dom är ikväll, jävligt kul att se Näslund hacka klubba helt i onödan, Forsberg mucka med domaren...Haha! Lite som vårt första år i Eliten, då Ove Molin fortfarande kunde snacka ner en domare... Jag säger haha! Glädje och skadeglädje i ljuv kombination!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lite som vårt första år i Eliten, då Ove Molin fortfarande kunde snacka ner en domare...
Jag säger haha! Glädje och skadeglädje i ljuv kombination!