Nu har vi lagt ut eftersnack Timrås omklädningsrum efter kvällens match. Sonnenbergs dubbla anledningar att jubla, Hynnings sköna trippel och en lagkapten som tror på slutspel är vad vi bjuder på i Hockeypuls i kväll.
Den här gången har vi delat upp snacken i tre olika korta klipp. Tyck gärna till om det, är det bra eller dåligt?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Den här gången har vi delat upp snacken i tre olika korta klipp. Tyck gärna till om det, är det bra eller dåligt?
Mäktigt ös på läktarna i kväll!