Pätr: Varför vill du splittra Corso och Sonnenberg sen Axelsson och Svensson i samma dom gör ju knappt mål då dom är ren framför mål, 1 på 10.
Inlägg: 1242201
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
I den här artikeln om tränarcirkusen kan man läsa:
"Hos svenska mästarna Färjestad så splittras duon Tommy Samuelsson och Per-Erik Johnsson.
"Perra" tränar Timrå nästa säsong."
Det verkar ju som det är klart mao om man får tro Expressen.
"Hos svenska mästarna Färjestad så splittras duon Tommy Samuelsson och Per-Erik Johnsson.
"Perra" tränar Timrå nästa säsong."
Det verkar ju som det är klart mao om man får tro Expressen.
Sv: Silly Season 10/11
Jockz: en till intressant fråga är varför en del vill se corso som ytter .. har han överhuvudtaget någonsin spelat ytter