Pätr: Corso tycker jag är en sådär avslutare, mer passningsspelare av högsta rang.
Inlägg: 1242598
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Laken:
corso har ju endå bara skjutit 96 skott och gjort 16 mål = 16,7%
Pääjärvi däremot har skjutit mest i timrå med sina 148 skott och gjort ynka 12mål = 8,1%
Sonnenberg borde skjuta mer då han bara skjutit 84 skott men endå gjort 18mål = 21,4%, sonneberg sätter alltså ca var femte skott.
Det man kan säga är kanadickerna endå har lite känsla för vart målet sitter.
corso har ju endå bara skjutit 96 skott och gjort 16 mål = 16,7%
Pääjärvi däremot har skjutit mest i timrå med sina 148 skott och gjort ynka 12mål = 8,1%
Sonnenberg borde skjuta mer då han bara skjutit 84 skott men endå gjort 18mål = 21,4%, sonneberg sätter alltså ca var femte skott.
Det man kan säga är kanadickerna endå har lite känsla för vart målet sitter.
Sv: Silly Season 10/11
Laken:
Precis, sådär avslutare, men om han kunde arbeta upp det till att bli en bra avslutare och med speeden, det var ingen som skulle hinna med då han sätter skridskorna i isen på allvar.
Precis, sådär avslutare, men om han kunde arbeta upp det till att bli en bra avslutare och med speeden, det var ingen som skulle hinna med då han sätter skridskorna i isen på allvar.