Inlägg: 1242615
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Bigthelin: Det här kommer ju aldrig att gå, framför allt sedan Tomas Ros på Aftonbladet skriver det han gör i länken, ty Tomas Ros han har ju aldrig någonsin haft ett enda rätt...
Redigerad kommentar
Länkar:
Hockeybloggen med Tomas Ros
Hockeybloggen med Tomas Ros
Sv: Silly Season 10/11
Bigthelin: MoDo kommer aldrig mer att förlora, det var i kväll fysikens lagar förändrades!
Men vinner vi vår match mot Brynäs på lördag (möjligt), och Luleå förlorar mot Dif (möjligt) samt att Modoliderna förlorar mot Hv (också möjligt) så kommer vårt kära Timrå IK inneha en slutspelsplats!
Måste säga att hoppet jag tappade för ca två tre matcher sedan har börjat krypa sig på mig igen! Jag hoppas något så otroligt att detta går vägen!!