Nisse: Detvsa jag inte, men det du kommer är väl spekulation, vilken sponsor pratade du med? Vilken insyn har han i klubben? Det var det jag menade, inte att du klommer med osanning utan en spekulation.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Detvsa jag inte, men det du kommer är väl spekulation, vilken sponsor pratade du med?
Vilken insyn har han i klubben?
Det var det jag menade, inte att du klommer med osanning utan en spekulation.