Inlägg: 1243291
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
Skarin: Det värsta är väl att vi "skänker" bort 2 poäng till Brynäs samtidigt som vi fick hjälp av både Rögle och Djurgården att skaffa ett kanonläge inför slutspurten.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
Skarin:
Grattis till en poäng och till nytt kontrakt. Starkt kämpat!
Grattis till en poäng och till nytt kontrakt. Starkt kämpat!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
Skarin: Vi backade 4 millar förra sässen. Missat slutspel innebär ytterligare 5 back i år. Men jag känner som du eftersom jag stora delar av säsongen känt en högst påtaglig oro för att det skulle gå käpprätt åt H-E!
Det som känns värst just nu är att modo******* vinner i sudden. Hua.