mikenomad: Att vi skulle hålla till runt 8-9-10-11 visste jag om redan innan säsongen började ;)
Inlägg: 1243303
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2010-03-06
Skarin: Jag var liiite mer positiv...trodde på 6-10. Absolut inte sämre än 10:a, det var jag övertygad om. Nu blir vi inte det heller och för det är jag själaglad. Med tanke på hur säsongen utvecklade sig.