1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1243511

Sv: Silly Season 10/11
Mathias: Ja vad säger man, det börjar ju likna det där sagolikt dåliga lag som jag skrev om för ett tag sedan.

Halonen in - Caslava ut

Hirchovits in - Corso ut

Lindbäck ut - Ridderwall in

Och Lauritzen med mestadels allsvenska säsonger och en hyffsad säsong i Brynäs ser man som en 1-2 kedja spelare.

Haha , piiiinsamt.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Lauritzen kan jag vara utan, det som behövs är tuffhet framåt!
Spelare som Samuelsson, Starkov, Nylander hoppas jag får "kicken"...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.