Inlägg: 1243571
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Pätr: Jag gav en liten hint om Corso för en tid sedan och du nappade i stort sett direkt.
Visst är det väl synd om han skulle lämna med tanke på poängproduktionen, men det har inte slagit nån attt det är på TIK:s initiativ och att man kan göra sig en rejäl hacka som skulle kunna täcka upp ett förväntat underskott? Corso och Marttinen går hand i hand, om man säger...
Visst är det väl synd om han skulle lämna med tanke på poängproduktionen, men det har inte slagit nån attt det är på TIK:s initiativ och att man kan göra sig en rejäl hacka som skulle kunna täcka upp ett förväntat underskott? Corso och Marttinen går hand i hand, om man säger...
Sv: Silly Season 10/11
Pätr: Hade det inte varit för faktumet att han tar upp en icke-eu plats så kanske. Han var ju en pådrivare också tydligen (nämndes i samband med att han och Sonnenberg anslöt).
Som trettondeforwrad i Timrå skulle han däremot få en roll där han fick jobba hårt i forechekingen, och dessutom skulle han kunna fungera som pådrivare i båset.
Så, då blev man dagens pucko då, eller?