haggen: Det är ju fenomenalt märkligt det här med framstjärtarna.
Här går de två lag de ska möta i de närmaste två matcherna och pucklar på varandra så till den milda grad att de bara har halva lag att ställa upp med mot Framstjärten.
Tycker nog att det varit SAIKs match, men det är vårt slutspelståg som går nu. Undrar föresten om Rögle drabbas av Scharlakansfeber kollektivt också...bara just in case?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Här går de två lag de ska möta i de närmaste två matcherna och pucklar på varandra så till den milda grad att de bara har halva lag att ställa upp med mot Framstjärten.
Tycker nog att det varit SAIKs match, men det är vårt slutspelståg som går nu. Undrar föresten om Rögle drabbas av Scharlakansfeber kollektivt också...bara just in case?
Redigerad kommentar