fattar inte att ni inte får några utvisningar.... mutat dommarna eller ^^?
Inlägg: 1244256
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
lu93rowa: Och tyvärr leder Luleå med 2-0, men det var väl väntat att inte SSK skulle klara att ta poäng för vår skull. SSK är ju dessutom starkt decimerade i dag.
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
lu93rowa: Vänta här nu... kolla över utvisningsminuterna :P Timrå har 4 och Frölunda har 0.... :P
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
lu93rowa: Det är + och minus i alla matcher. Den här matchen har vi plus men vi har haft en hel del matcher med minus också...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
trög is är känslan (eller är det spelarna ?)
I övrigt en grismatch från Timrås sida, helt rätt. Man ska absolut inte bjuda upp till något spel i onödan. Den säsongen har inte Timrå. Det blir en extremt tuff 3:e