Bigthelin: haha ja. Men frölunda gör inget som ska vara utvisning, det gör timrå.
Inlägg: 1244264
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
lu93rowa: fantastiskt av frölunda att inte göra en grej på 60 minuter som kan generera i en utvisning .. bra gjort ..
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
lu93rowa: Du tänker så! Tyckte det bara lät så lustigt då Frölunda inte fått en enda :P