Inlägg: 1244319
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Där var det nära att teven rök... Hur kan man släppa den?!
Vinst på tors och det blir en sanslös lör! Vem hade trott det?
HAHAHA
Vinst på tors och det blir en sanslös lör! Vem hade trott det?
HAHAHA
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Fy faan va gött!!!!
Nu är sveriges framstjärt med nere i skiten, härligt detta!
Nu är sveriges framstjärt med nere i skiten, härligt detta!
Håll ut nu!!