dr-nix: Tack för bra match dr-nix!
Inlägg: 1244332
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
El Maco: jo tackar, man försöker.
Oj så viktig seger, oavsett hur detta slutar så är jag glad över hur man verkligen kämpat på för att försöka nå slutspel. Jag trodde att chansen var borta om jag ska vara ärliga och att snacket om att dom siktade på slutspel var mest ett snack för galleriet. Men jag hade fel helt enkelt.