DJ Hemp: orkade inte redigera en tredje gång... he he he
Inlägg: 1244366
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
lincoln: Bra dock av Rönnqvist att säga att Timrå haft oflyt hela säsongen och nu i säsongens elfte timme har vi lite flyt...
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Oh fy fan! Jag säger bara Anders Lindbäck! Vilken jävla match han gör, jag kan inte erinra mig nåt liknande sedan Kapanens absoluta toppmatcher.
Drar han vidare kommer jag att gråta en tår eller två. Hur i helvete skall vi lyckas hitta en jämbördig?
Drar han vidare kommer jag att gråta en tår eller två. Hur i helvete skall vi lyckas hitta en jämbördig?