1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614727 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1244412

Sv: Silly Season 10/11

DJ Hemp:

Nordgren; hoppas det går vägen!

Granath; bra!

Svensson; Hmmm... Bra med kontinuitet, jag tror även att det är en bra kille rent generellt. Han gör en del poäng. Men det är högstanivåmässigt tredjekedjan på sin höjd och där kanske vi skulle haft någon yngre?


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
El Maco: Tycker ändå det är helt okej att han stannar, han är trots allt inte snorgammal i mina ögon. Man får inte stirra sig blind på Pääjärvi och Lander. En kille som Björn Svensson kan fortfarande utvecklas och bli bättre.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.