1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1244711

Sv: Dödgrävarnas sammankomst
Johnny Hazard: Va ä du för tråkmåns. Om du snabbare lite så kan du kliva på bussen vi Nolby. Själv går ja på i stan o me lite tur så kan du får en halsbränna på vägen ut.

Svarskommentarer

Sv: Dödgrävarnas sammankomst
Dunc: Jaja, hockeylivet känns lika bajs idag och säkert lika sketet i morrnnatt när vi är påväg hem från lappsatan. Jorå, jag har blivit lurad att åka upp till lappsatan för att se förnedringen. 104 mil tur och retur, vad i helvete har jag gett mig in på?

SM-Guld SM-Guld SM-Guld...!!11!1!!111!!!!!1111!!!!!1111!1!1!!!!11!!!11!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer