lincoln: Ja nu skänker jag allt mitt hopp till Rögle!!!!
Inlägg: 1244954
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11
Bigthelin: Nu har vi avgörandet i egna händer!!!! Nu finns det inga andra platser, inga ursäkter, inga fångar, Inget att spara på - ALLT ATT VINNA!!!
FORZA TIMRÅ!!!
FORZA TIMRÅ!!!
Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11
Sådär ja!! nu blir det en väääääääldigt viktig match på lördag!