1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614731 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1244975

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11
Och nu kan Foppa ta välförtjänt sommarvila.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11
Hur är det man säger: det kanske inte är så roligt att vara modoit...
Hohoho! Två matcher mot avstängningssargade lag slutar med en (1) pinne!
Bäst när det gäller! Revansch 09/10!

Nåväl. Låt oss inte bry oss mer om dom mindre bemedlade. Fan vad underbart det är med den här nerven. Skulle det - hemska tanke - ta slut på lördag har vi i a f fått oss rejält med dramatik såhär i elfte timmen. Inte slutspel, men onekligen ett litet plåster på såren.

Ladda! Ladda! Ladda!

Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2010-03-11
Raggaren Putte: Livslång vila menar du väl!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.