1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1245303

Sv: Apropå nånting...
Salle:Ja grattis då :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Sitter och läser några kommentarer på hockeysverige.se. Ser ett lite underligt inlägg från vad som måste vara en Modo-supporter.

Han var inne på faktumet att han knappt kände igen namnen på 2 av 10 SSK:are. Medans Modos lag var fyllt av större och mindre världssjärnor...


Jag vet fan inte hur man ska tolka det, är det verkligen så Modo ser på sitt lag. Jag vet fan inte om det tragiskt eller komiskt.

Problemet är att jag inte skrattade bort inlägget som en av dom mer underliga Modo-supportrarna utan jag tror faktiskt att det finns en möjlighet att detta är vad en hel del Modoiter faktiskt känner och det är därför jag undrar om jag är ute och cyklar eller vad det är som pågår..


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer