"Lämnar Modo eller bara foppa WO i sista matchen? Bifogade länkar: Foppa: ?Kan ha varit min sista match? | Modo | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
KniveN Kommentera Igår kl. 23:17 "
...Foppa "Jag får berätta mer senare, det känns surt, säger Foppa som troligtvis inte kommer att spela mot Rögle. – Jag har väldigt svårt att tro att jag spelar på lördag."
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Bifogade länkar:
Foppa: ?Kan ha varit min sista match? | Modo | Elitserien | Sverige | Hockeybladet | Sportbladet | Aftonbladet
KniveN Kommentera Igår kl. 23:17 "
...Foppa
"Jag får berätta mer senare, det känns surt, säger Foppa som troligtvis inte kommer att spela mot Rögle.
– Jag har väldigt svårt att tro att jag spelar på lördag."