mikenomad: Men gud vad pinsamt... jag skrev domare med två m...
Inlägg: 1245495
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
Paddan: jaha . vad är en ö-vikstigning för nåt . du som är övikare ?
Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
Paddan: Du som är lärare och allt....var det du som utformade den där inbjudan till ungdomsturneringen tidigare i vinter också?