Inlägg: 1245504
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
jag hoppas på timrå imorgon, är nästan mer taggad på att se den matchen istället för brynäs - skellefteå, eftersom den matchen inte betyder ett skit för brynäs.
lycka till imorrn !
lycka till imorrn !
övikstigning... hmm... är det sånt som Freddan sysslar med när han egentligen inte ska säga någonting alls men sedan skvallrar på som den värsta skvallerkärring.