liston: Har tik08 stamställe i Ö-vik??
Inlägg: 1245608
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag gissar att Veterinärhusets ägare är bobcat eller kanske modoit. Men pengar luktar inte antar jag.