1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615027 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1245892

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
DJ Hemp: Har inget att göra :)

Nä som du säger detta säger ingenting inför denna match.

Det enda som jag kan tyckas vara värt att tänka på är skillnaden på Kanadickerna som är på plan idag.

C.Abbott & C. Abbott vs. D.Corso & M.Sonnenberg.

De som är bäst av dessa fyra vinner Matchen

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
lungan:

Detta angående kanadensarna tror jag mer på. Samt vilken målvakt som vinner den inbördes kampen. Men det är förvisso självklart. Givetvis är spänningen olidlig i skrivande stund och det är knappt man vet vad man skriver. Til syvende og sidst lär det väl endast vara tillfälligheter som avgör ändå. Minns våra sortier ur kvartsfinalspelet -05, -07 och -09 t ex. Var vi det sämre laget i dessa serier? Knappast. Rena tillfälligheter...

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
nu är jag nervös så fy fan!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...