Herregud vad nervös man är när Moe har pucken. Okej period, bra period faktiskt, kan bara vissa backar spela lite rejälare o enklare tror jag vi tar detta..
Men Styf!!, Vår kapten fick en blåning på foten o kan ej spela,,, Vi behöver en ny kapten, en som spelar mer än 20-30 matcher per år.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Herregud vad nervös man är när Moe har pucken. Okej period, bra period faktiskt, kan bara vissa backar spela lite rejälare o enklare tror jag vi tar detta..
Men Styf!!, Vår kapten fick en blåning på foten o kan ej spela,,, Vi behöver en ny kapten, en som spelar mer än 20-30 matcher per år.
Kom igen nu Timrå!!!.