Oj, vilken grym seger! Kunde HV vinna guld från åttondeplatsen på 90-talet kan väl Timrå göra detsamma på 10-talet!
Nu drar vi igång Hockeypulsmaskineriet igen, första programmet inför matchen på torsdag (visst börjar TIK hemma?)! Alla förslag, frågor och idéer mailas till [email protected], eller skickas här!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu drar vi igång Hockeypulsmaskineriet igen, första programmet inför matchen på torsdag (visst börjar TIK hemma?)! Alla förslag, frågor och idéer mailas till [email protected], eller skickas här!