1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1246235

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
MB: Skönt att få gråta en skvätt. Kramade om hela familjen, så imorgon får vi röntga revbenen. Så jävla skööööööööööööööööööööööönt !!!!!!!!!!!!!!!!

Svarskommentarer

Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
Jaji, detta var la kul. Vi pissade på Luleå ännu en gång när det gällde som mest. Hur fantastiskt som helst att vi faktiskt grejade en plats i slutspelet och likaledes en jävla skön käftsmäll till alla som dissat Challe & Co under säsongen. DJ Hemp, leader of the lallande fånar-pack, gick segrande ur striden till slut.

Men ett slutspel är inte så mycket värt om man inte vinner SM-guld. Jag skulle gärna byta med MoDo. Kanske inte just i kväll, men i övrigt. Dock ska nu här njutas tills korna går hem...

Hammarby. Bandyfinal. Nästa söndag. Där snackar vi jobbiga saker. I afton var det bara roligt!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer